قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

قدم زدن روی آب

هیچ چیز بی دلیل اتفاق نمی افتد.

استقلال، آزادی

دیگه وقتشه. دیگه وقتشه یه خونه نقلی واسه خودم بگیرم و برم تنها زندگی کردن رو تجربه کنم. واقعاْ دیگه وقتشه! یه گلدون کوچولوی خوشگل بگیرم براش، بذارم او گوشه. دوتا آباژور نانازی با چندتا قاب عکس کوچیک و بزرگ. یه میز دوطبقه که یه کشو هم داشته باشه. یه کاناپه گنده و راحت که بشه روش همه کار کرد (همه کار!). 

یه قالیچه خوش نقش و کلفت که وقتی روش می خوابم پاهامو هوا می کنم و تو هوا تکون می دم و تلویزیون می بینم راحت باشم. لیوانای خودم، فنجونای خودم، کاسه ها و قاشقای خودم. یخچال و شام و ناهار خودم! تختم رو بذارم وسط اتاق که به هیچ دیواری نچسبه و بشه از هر وری سوار و پیاده شد. یه دوچرخه ثابت با دوتا کتابخونه گنده. یه تلسکوپ دم پنجره با یه عالمه جا شمعی های جورواجور.  

یه قفسه واسه سی دی های موزیک و دی وی دی های فیلم. یه سبد حصیری گنده واسه مجله هام. هومممممممممم... دیگه وقتشه.

نظرات 9 + ارسال نظر
علک یکشنبه 6 اردیبهشت 1388 ساعت 09:19 ق.ظ

ای ول
با گلدون شیر خوردن در صبح و احیاناْ کشتن البت بغیر از رنها و بچه ها چطوری
این بود قسمت دوم لئون با نام زامیاد

nightlight یکشنبه 6 اردیبهشت 1388 ساعت 12:10 ب.ظ

هوممممممم .....

دنیای متفاوت یکشنبه 6 اردیبهشت 1388 ساعت 03:20 ب.ظ http://www.elhamkh2001.persianblog.ir

من دوچرخه متحرک رو توصیه می کنم. صد اابته نه توی خونه.

نغمه سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1388 ساعت 10:52 ب.ظ

ایده خیلی خوبیه

Demian چهارشنبه 9 اردیبهشت 1388 ساعت 12:28 ب.ظ http://rosshalde.persianblog.ir

injoori ke gofty , manam delam mikhad:D Take me to ur home too

[ بدون نام ] جمعه 11 اردیبهشت 1388 ساعت 04:08 ق.ظ

پیانو چی؟

زامیاد جمعه 11 اردیبهشت 1388 ساعت 01:50 ب.ظ

ارگ خودمو می برم اما چون قراره خونه ام نقلی باشه پیانو جون جا نمی شه!

ع جمعه 18 اردیبهشت 1388 ساعت 04:24 ق.ظ http://www.wxyz.blogsky.com

سالهاس در این آرزو مستقرقم

Azadeh شنبه 19 اردیبهشت 1388 ساعت 05:14 ب.ظ

khanoom manam hastamet vaghean VAGHTESHE!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد